مصاحبه آرشیو خبر ها
می خواهیم همچنان ملت را مبهوت کنیم!

می خواهیم همچنان ملت را مبهوت کنیم!

پیروزی 2‐1 برابر فیورنتینا در بازی خارج از خانه به وسیله ی دابل سوی دیدنی بوفون برابر کالینیچ و برناردسکی حفظ شد، جیجی در گفت و گو با مدیاست پرمیوم از احساسش صحبت کرد:

 

عجیب است، دو سال پیش در جنوا چنین کاری کردم، هر دوی آنها دو پنالتی حساس بودند. فکر می کنم این قهرمانی به زیبایی همانی است که پنج سال پیش گرفتیم. این پیروزی قدرت ما از لحاظ تکنیک و شخصیت را نشان داد. ما هرگز نمی خواستیم تسلیم شویم، می خواهیم همچنان ملت را مبهوت کنیم، چه پیر باشیم و چه جوان و در عین حال همواره به رقیبمان احترام می گذاریم.

 

اگر ناپولی رم را شکست ندهد، قهرمانی یوونتوس مسجل می شود:

 

ما قبلا هم روبروی تلویزیون قهرمان لیگ شده ایم. من به همراه چیرو فرارا روی کاناپه در خانه ی الساندرو دلپیرو بودیم. من 9 قهرمانی سری آ‌ در کارنامه ام دارم، به علاوه ی یک قهرمانی سری ب که به آن بسیار علاقه مندم.

 

اما یوونتوس شروع بدی داشت …

 

لحظه ای که واقعا ورق را برگرداندیم وقتی بود که در دقیقه ی 95 برابر تورینو گل زدیم. آن گل اعتماد به نفس را به ما برگرداند و ما از آن به بعد رویایی ترین اهداف را هم در دسترسمان می دیدیم. ما برای اینکه کمر همت ببندیم و درون تیم اتحاد برقرار کنیم نیاز به فروتنی داشتیم، چه مسن تر ها و چه جوان ترها. برای مثال، پاتریس اورا، هم درون و هم بیرون زمین برای اینکه مسیر این فصلمان عوض شود، نقشی اساسی داشت. این فصل در لیگ قهرمانان بی رحم نبودیم، مثلا مقابل سویا فرصت های زیادی را از دست دادیم. خشممان از اتفاقات امسال به ما انگیزه می دهد که فصل بعد بهتر کار کنیم و برایمان درسی ارزشمند خواهد بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: